Zájem o inzerci na realitních portálech nabírá na síle

Zájem o inzerci na realitních portálech nabírá na síle

2.4.2008 – Doba „monopolu“ tištěné inzerce se pomalu vytrácí a nejčastějším médiem, které realitní kanceláře v posledních letech volí, jako místo prezentace svých nemovitostí, je internet. Nabídka nemovitostí realitních kanceláří se tak stále více obrací směrem k realitním portálům. Nejvíce realitních kanceláří nalezneme na portálu Sreality, který je součástí internetového vyhledávače Seznam.cz. Nejčastějšími důvody pro prezentaci zakázek realitních kanceláří na internetu je bezpochyby cenová dostupnost, rychlost vkládání a editace zakázek a také možnost využití neomezeného prostoru pro text popisu jednotlivých zakázek. Velké realitní portály umožňují vkládat mnohdy i desítky fotografií a příloh k jednotlivých inzerátům. Potencionální zájemce o nemovitost se může o aktuální nabídce realitní kanceláře dozvědět z internetu mnohem dříve než např. z tištěné inzerce, která je stále závislá na času věnovanému korektuře, tisku a distribuci. Samotná rychlost odezvy prezentace nemovitostí na internetu je bezpochyby jednou z největších výhod inzerce na realitních serverech.

Realitní portál www.realitycechy.cz, který je na Moravě prezentován také pod obchodní značkou www.realitymorava.cz zaznamenal, dle slov ředitele této společnosti, více než 30 nově registrovaných realitních kanceláří za poslední měsíc. Tento velký nárůst je tvořen největším podílem právě klienty, kteří začínají upřednostňovat internetovou prezentaci nemovitostí na úkor inzerce v tištěných magazínech. Nárůst počtu realitních kanceláří na internetových portálech se dá očekávat i v příštích letech.

Lucie Mazáčová, EuroNet Media s.r.o.

Doporučujeme také
Inzerce nemovitostí - tisk vs. internet  
Inzerce nemovitostí na internetu – základní výhody a nevýhody

odebírat zprávy