Investice do marketingu se vyplácí

Investice do marketingu se vyplácí

13.5.2011 - Sejde z očí sejde z mysli – i tak lze charakterizovat vztah kupujících k jednotlivým nabídkám realitních kanceláří nejen v České republice, ale i ve světě. Prodej nemovitostí už dávno není pouze o kontaktech, doporučení či dobrém jménu realitní kanceláře. Marketing se stal za posledních 10 let nedílnou součástí realitního trhu stejně jako mobilní telefon a internet.

Zprostředkování prodeje nemovitosti neznamená pouze podpis výhradní smlouvy, ale jde hlavně o následnou práci s danou nemovitostí počínaje sepsáním podrobného popisu a nafocení kvalitních fotografií (myšleno opravdu kvalitních, nikoliv pouze fotografií pořízených mobilním telefonem s nízkým rozlišením). Ale i takto kvalitně zpracovaná zakázka se následně neobejde bez patřičné prezentace.

Své o tom ví franšízová síť RE/MAX, která nedávno získala jednu z hlavních cen Marketér roku 2010, pořádanou Českou marketingovou společností. A právě tato realitní síť stále rostla i v době stagnace trhu a to jak díky svým marketingovým aktivitám, tak díky vybudovanému silnému povědomí o značce a její kredibilitě na realitním trhu. Mezi hlavní konkurenční výhody, které zákazníci ocenili v nezávislém výzkumu, je především propracovaný systém vzdělávání makléřů, který garantuje, že všichni makléři jsou certifikovaní. Zákazník si zároveň u makléře může ověřit, jak vysoký stupeň certifikace získal. Tím nejvyšším je ISO. Značka RE/MAX se tímto oceněním stala marketingově nejúspěšnější franšízou roku 2010, která svou silou a přístupem expandovala i v době krize.

Lucie Mazáčová, EuroNet Media s.r.o.

odebírat zprávy